середа, 3 жовтня 2012 р.

Blogger послання до ЛЕВЧЕНКО ЄВГЕНІЯ МАРКОВИЧА або що робити коли БЛОГ краще портала__________

Blogger — сервіс для ведення блогів, за допомогою якого будь-який користувач може завести свій блог, не вдаючись до програмування і не турбуючись про встановлення та налаштування програмного забезпечення. Blogger був створений компанією Pyra Labs, якою зараз володіє Google.

Blogger дозволяє вибрати, буде блог перебувати на серверах даного сервісу, або автоматично переміщатися на хостинг власника блогу за допомогою FTP або SFTP. У першому випадку можна також вибрати варіант з використанням власного доменного імені користувача.

Blogger in Draft - розширена модель адміністративної частини, в якій доступні всі бета функції Блогера.

Історія
Сервіс запущено 23 серпня 1999 року компанією Pyra Labs. Це один з перших проектів, призначених для блогінга, який сприяв популяризації цього виду інтернет-діяльності.
У лютому 2003 Pyra Labs була придбана компанією Google, умови угоди не розголошуються. Після придбання всі додаткові зручності, які Pyra Labs надавала користувачам за гроші, стали безкоштовними. Через рік співзасновник Pyra Labs Еван Вільямс залишив
Google.
В 2004 Google придбала Picasa та інтегрувала цей фотохостинг в Blogger, поліпшивши користувачам процес публікації фотографій в своїх блогах.

9 травня 2004 Blogger було значно перероблено, основні поліпшення включали в себе доступ користувачів до виправлення CSS шаблонів їх
сторінок, архівування блогів, коментарі, можливість публікації постів по електронній пошті.
14 серпня 2006 Blo
gger'а перейшов на нову бета-версію рушія з кодовим іменем Invader. Вміст блогів стало поступово переводиться на сервери Google, а також з'явилися деякі інші поліпшення, такі як drag-and-drop — редагування шаблонів сторінок, можливість обмеження доступу читання блогів для ведення приватних блогів.
У грудні 2006 статус бети був знятий.
До травня 2007 року процес переїзду контенту на сервера Google був завершений.
Блог (також блоґ, англ. blog, від web log, «мережевий журнал чи щоденник подій») — це веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значущості.

Блогерами називають людей, які є авторами блогів. Сукупність усіх блогів в Інтернеті створює блогосферу. Популярність блогосфери зумовлена насамперед можливістю використання таких недоступних раніше інструментів, як RSS, trackback та ін. За версією газети «Вашингтон профайл» (англ. Washington Profile), першим блогом вважають сторінку Тіма Бернса-Лі, де він, починаючи з 1992 року, публікував новини. Широке використання блогів розпочалося з 1996 року. У серпні 1999 року комп'ютерна компанія «Pyra Labs» із Сан-Франциско відкрила сайт Blogger. Це була перша безкоштовна блогова служба. Згодом Blogger був викуплений компанією Google.
Типова анатомія блога

Вміст блога можна уявляти собі як стрічку, на якій в хронологічному порядку згідно з датами їхньої публікації блогером йдуть дописи, так звані пости, один за одним. Оскільки з часом у блозі накопичується багато постів, зазвичай ця стрічка займає кілька веб-сторінок, так що найновіший пост займає верхню частину першої сторінки, і чим давніше, тим нижче від нього містяться попередні пости, скажімо, всі пости за останній тиждень; друга сторінка тоді присвячена постам за тиждень до того, третя сторінка ще давнішим, і так далі. Як правило, сторінки блога також містять посилання на архів блогу, тобто на попередні пости згруповані по місяцях і роках. Отже навігація блога в хронологічному порядку є дуже легкою.

Окрім того у багатьох системах блогування можливо призначати категорії постам. Ці категорії відбивають тематику постів, як наприклад, «програмування», «поетика», «сімейні справи» і таке подібне. Тоді відвідувачі блога, які цікавляться думками блогера щодо програмування, можуть за посиланням на цю категорію перейти до всіх існуючих постів автора, присвячених цьому предмету.

Типово окремий пост у блозі має заголовок, дату публікації, власне, зміст, який складається з гіпертексту (думки автора, цитати тощо), посилань на інші сайти та блоги в Інтернеті, інколи зображень чи навіть відео. Також пост містить коментарі до нього, залишені відвідувачами та просту веб-форму, за допомогою якої вони долучають ці коментарі.
[ред.]
Різновиди блогів
За автором (авторами):
Особистий (авторський, персональний) блог — ведеться однією особою (як правило – його власником);
«Примарний» блог — ведеться від імені чужої особи невизначеною персоною;
Колективний або соціальний блог — ведеться групою осіб за правилами, які визначає власник;
Корпоративний блог — ведеться усіма співробітниками однієї організації;
За наявністю мультимедіа:
Текстовий блог — блог, основним змістом якого є тексти;
Фотоблог — блог, основним змістом якого є фотографії;
Музичний блог — блог, основним змістом якого є музичні файли;
Подкаст і блогкастинг — блог, основний зміст якого надиктовується та викладається у вигляді MP3-файлів;
Відеоблог — блог, основним змістом якого є відеофайли;
За особливостями змісту:
Контентний блог — блог, який публікує первісний авторський текст;
Мікроблог - блог, дописами в якому є короткі щоденні новини з власного життя користувачів (див. Мікроблоггінг)
Мониторінговий блог — блог, основним змістом якого є відкоментовані посилання на інші сайти чи блоги;
Цитатний блог — блог, основним змістом якого є цитати з інших блогів;
Сплог — спам-блог;
За технічною основою:
Stand-alone блог — блог на окремому хостингу та рушії (CMS);
Блог на блог-платформі — блог, який ведеться на потужностях блог-служб (LiveJournal, LiveInternet та ін.);
Моблог — мобільний блог, який наповнюється з мобільних чи портативних пристроїв;
[ред.]
Роль та популярність блогів

Надзвичайна популярність блогів зумовлена двома головними обставинами: по-перше, публікувати інформацію в Інтернеті за допомогою блогів досить легко — фактично, створення нового посту зводиться до набирання його тексту у відповідному полі та відправки його на сервер шляхом натисканням кнопки «Публікувати» (англ. англ. - Publish) або подібної. Після цього пост зберігається на сервері, який автоматично формує веб-сторінки, різні посилання, додає стиль форматування тощо (такі серверні програми називаються системами управління змістом – англ. - Content Management Systems або CMS). Тому користуватися блогом не важче, ніж простим текстовим редактором. Друга причина – це моментальна доступність в Інтернеті опублікованої інформації; існують декілька безкоштовних блогових платформ (наприклад Wordpress або Livejournal), де будь-хто може зареєструватися та вести свій блог. Блоги періодично скануються Інтернет-пошуковиками, такими як Google, Yahoo!, та ін.

Саме з цих характеристик – мобільності та доступності блогів - випливає їх визначна роль у творенні інформаційного суспільства, реалізації свободи слова, боротьбі за права людини у світі, та й просто у комунікації та обговоренні будь-яких ідей поміж людьми. Визнанням великої соціальної ролі блогосфери у боротьбі за права та свободи людей стала нещодавня публікація так званого «Довідника блогерів та кібер-дисидентів» (Handbook for Bloggers and Cyber-dissidents) асоціацією «Репортери без кордонів» (Reporters without Borders), який є вільним для використання та поширення і служить прекрасним вступом як до основ ведення блогу і різних його аспектів, так і до застосування блогів у якості зброї для боротьби з тоталітарними урядами та цензурою. Одним з багатьох прикладів соціальної ролі блогів можна вказати відомий Interdictor’s блог на LiveJournal, який був присвячений урагану «Катріна» і вівся хлопцем, який залишився у Новому Орлеані і кожні кілька годин сповіщав про розгортання трагічних подій, що у той час сприяло підбуренню суспільної думки проти занадто повільної реакції Білого Дому.

Більшість блогів приватного характеру становлять інтерес лише для невеликої групи людей, які можуть бути знайомі з автором або цікавляться його думками та коментарями щодо подій у світі, фахової діяльності, родинного життя, мистецтва тощо. Тільки деякі з них стають відомими блогерами, нові пости яких можуть отримувати десятки або сотні коментарів.
За матеріалами Вікіпедіїї, спеціально для ЛЄМ, місяця жовтня 12 року, БЛОГЕРа Володимира Стратонова дружнє послання.

http://makcmediaukraina.blogspot.com/
http://depozitarij.blogspot.com/
http://ritmtv.blogspot.com/
https://sites.google.com/site/strptm2012/
http://nedpavel.blogspot.com/
http://makcmedia.blogspot.com/
https://sites.google.com/site/makcmedia19620722/
https://sites.google.com/site/pidpriemstvotm2012/
http://amediarivne.blogspot.com/
http://mihmihrivne.blogspot.com/
http://say.tv/MAKCMEDIA
http://say.tv/53740
http://say.tv/54318

7 коментарів:

  1. Спасибі Гуглу за інструмент і до побачення спеціалісти-програмісти!

    ВідповістиВидалити
  2. P.S.
    Інструментом треба вміти користуватися, бо як кажуть - "застав дурня Богу молитися, то він ілоба розібє..."
    Сподіваюсь, таким чином Євгеніє Марковичу, я розвіяв Ваші сумніви щодо того, ху із БЛОГ і ху із БЛОГЕР?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. P.S.S.
      A PROPOS Євгеніє Марковичу, щодо цифр:
      Десять років тому ефірне телебачення в Україні дивилися 65% глядачів, кабельне - 30%, супутникове - 5%. А тепер ситуація приблизно така: ефір - 49%, кабель - 34%, супутник - 16%, IPTV - 1% глядачів.
      Іще одним гравцем, що з'явився на ринку 2011 року, став провайдер цифрового ефірного телебачення. За офіційними даними, в Україні встановлено вже понад мільйон цифрових приймачів, а це 6% домогосподарств. За інформацією компанії «Стронґ», планується постачання пристроїв за ціною не більше 150 гривень, завдяки чому проникнення ефірної цифри зросте.
      Водночас, згідно з результатами дослідження «GfK-Україна», оприлюдненими 2011 року, на етапі відключення аналогового телебачення більшість його глядачів має намір перейти на супутникові FTA та DTH-платформи.

      Видалити
  3. ...«свобода інтернету – це свобода вчитися одним у інших». У тому числі й того, як відстоювати своє право на цю свободу.

    ВідповістиВидалити
  4. ДУЖЕ ХОЧУ ВЧИТИСЯ3 жовтня 2012 р. о 07:16

    У пакетах цифрового телебачення будуть не тільки безкоштовні, але і платні телеканали. Вчора оператор телемережі "Зеонбуд" повідомив, що після 2015 року в ефірі залишиться лише 32 безкоштовних телеканалу, ще 20 будуть платними. У Нацраді з питань телебачення і радіомовлення стверджують, що такі плани регулятор не обговорював, але визнають, що багато безкоштовні канали зараз не в змозі оплатити тарифи оператора.

    Компанія "Зеонбуд", яка є провайдером цифрової телемережі, повідомила, що, крім 32 безкоштовних телеканалів, в ній буде віщати ще 20 платних. "Використання стандарту DVB-T2 дозволяє, крім 8 безкоштовних каналів в кожному мультиплексі, запустити ще близько 20 каналів стандартної чіткості (SD)", - пояснив генеральний директор компанії Віктор Галич. Трансляція платних каналів, таких як Eurosport, Discovery, National Geographic, дозволить збільшити доходи "Зеонбуд", додав менеджер. У будівництво мережі, яка вже введена в експлуатацію, компанія інвестує $ 134 млн. Окупити ці вкладення "Зеонбуд" розраховує за 5-6 років.

    Перехід на цифрове мовлення в Україну викликав боротьбу за частоти між найбільшими медіагрупи. У серпні минулого року Нацрада з питань телебачення і радіомовлення провів перший конкурс, на який було виставлено 28 національностей каналів, тоді як заявок на отримання частот було подано вдвічі більше - 59. Найбільше частот отримав гурт "Інтер" (див. "видання" від 22 серпня 2011 року). Група "1 +1" Ігоря Коломойського і StarLightMedia Віктора Пінчука зберегли свої позиції. Ряд же невеликих каналів, включаючи ТВі, не отримали частот - вони дісталися кільком маловідомим компаніям. Канали ТВі, "Ера", "Малятко-ТВ" і кілька регіональних мовників оскаржують результати конкурсу в суді, однак у першій інстанції вони програли.

    Генеральний директор телеканалу TBi Микола Княжицький вважає, що політика розподілу частот, що проводиться зараз Нацрадою, веде до монополізації ринку. "Це суперечить як демократичним, так і ринковим принципам - на безкоштовні канали ліцензії були видані маловідомим компаніям", - підкреслює він. На думку пана Княжицького, для розподілу частот в будь-якому випадку потрібно буде проводити конкурс, і компанія має намір в ньому брати участь.

    Втім, у Нацраді вважають, що "Зеонбуд" не мав повноважень робити такі заяви. "Розподілом частот займається виключно регулятор, і питання розподілу частот платним каналах ми не обговорювали", - говорить член Нацради з питань телебачення і радіомовлення Оксана Єлманова. Однак вона визнає, що багато безкоштовні телеканали не в змозі оплатити тарифи "Зеонбуд". Вартість послуг компанії - від 33 тис. до190 тис. грн на місяць. Раніше телеканали поскаржилися на високі тарифи оператора до Антимонопольного комітету, зазначивши, що такі тарифи вигідні лише каналам з найбільшим покриттям - "Інтеру" та "Студії 1 +1" (див. "видання" від 5 вересня 2011 року).

    ВідповістиВидалити
  5. РІВНЕ ВЕЧІРНЄ3 жовтня 2012 р. о 07:28

    В Україні трохи більше 30% населення користується Інтернетом. Ці дані містяться в опублікованій доповіді Комісії ООН щодо широкосмугового зв'язку.

    У документі говориться, що сьогодні 2,26 мільярда осіб у світі мають доступ до Інтернету. На першому місці за ступенем охоплення населення Інтернетом — Ісландія. Там ним користується 95% людей. Серед великих країн успіхів досягла Німеччина, де 83% всіх жителів мають доступ до Інтернету. У США цією перевагою користуються 77,9%, у Росії — 49% і в Китаї — 38,3%. Замикають таблицю Гвінея, Нігер, Сомалі, Бурунді, Ефіопія, М'янма й Тимор-Леште. У цих країнах користувачі Інтернету становлять приблизно 1% населення.

    ВідповістиВидалити
  6. 26-27 октября 2012 года в Киеве пройдет IV Всеукраинская конференция «Поисковая оптимизация и продвижение сайтов в сети Интернет».


    Организаторы отметили, что это специализированное мероприятие для профессионалов в области интернет-маркетинга и информационных технологий, охватывающее ключевые вопросы и решения в сфере рекламы, создания и продвижения сайтов в сети Интернет.

    Главной темой обсуждения в этом году станет целевая аудитория сайтов - ее потребности, способы привлечения и удержания, повышение лояльности.

    «Особое внимание будет уделено способам привлечения целевой аудитории из поисковых систем с помощью поискового маркетинга и контекстной рекламы. Кроме этого спикеры расскажут о непоисковом продвижении, привлечении аудитории из социальных медиа, блогов и тематических сообществ», - отметили организаторы.

    Кроме того, на конференции будут освещены вопросы оценки эффективности продвижения и работы с метриками систем интернет-аналитики. Часть докладов будет посвящена вопросам технологий интернет-маркетинга, тенденций рынка, новым способам продвижения, а также презентации результатов исследований и практических кейсов.

    Место проведения: БЦ «Парус», г. Киев, ул. Мечникова, 2а. Стоимость конференции при оплате до 15-го октября составит 2500 гривен, а после 15-го октября на 200 грн. дороже.

    ВідповістиВидалити