Десять років тому ефірне телебачення в Україні дивилися 65% глядачів, кабельне - 30%, супутникове - 5%. А тепер ситуація приблизно така: ефір - 49%, кабель - 34%, супутник - 16%, IPTV - 1% глядачів.
Іще одним гравцем, що з'явився на ринку 2011 року, став провайдер цифрового ефірного телебачення. За офіційними даними, в Україні встановлено вже понад мільйон цифрових приймачів, а це 6% домогосподарств. За інформацією компанії «Стронґ», планується постачання пристроїв за ціною не більше 150 гривень, завдяки чому проникнення ефірної цифри зросте.
Водночас, згідно з результатами дослідження «GfK-Україна», оприлюдненими 2011 року, на етапі відключення аналогового телебачення більшість його глядачів має намір перейти на супутникові FTA та DTH-платформи.
Десять років тому ефірне телебачення в Україні дивилися 65% глядачів, кабельне - 30%, супутникове - 5%. А тепер ситуація приблизно така: ефір - 49%, кабель - 34%, супутник - 16%, IPTV - 1% глядачів.
ВідповістиВидалитиІще одним гравцем, що з'явився на ринку 2011 року, став провайдер цифрового ефірного телебачення. За офіційними даними, в Україні встановлено вже понад мільйон цифрових приймачів, а це 6% домогосподарств. За інформацією компанії «Стронґ», планується постачання пристроїв за ціною не більше 150 гривень, завдяки чому проникнення ефірної цифри зросте.
Водночас, згідно з результатами дослідження «GfK-Україна», оприлюдненими 2011 року, на етапі відключення аналогового телебачення більшість його глядачів має намір перейти на супутникові FTA та DTH-платформи.
ой
ВідповістиВидалити